这里是一只🕊️

Super Psycho Love懂了,又是桶蝙【?

Something lately drives me crazy,

有些事使我心烦意乱,

has to do with how you make me,

一定与你这么对待我有关,

struggle to get your attention,

挣扎着寻求你的注意,

calling you brings aprehension,

却连打电话都没有勇气,

Texts from you and,

你发来的短信,

*** from you,

与你散发的诱惑,

are things that are not so uncommon,

都并非罕见的事物,

Damn if you didn't want me back,

该死  如果你不要我回来,

why'd you have to act like that?

那你小动作是在做给谁看,

It's confusing to the core,

真是不可理喻,

'cause I know you want it,

我知道你这是欲迎还拒,

Oh, and if you don't wanna be,

哦  如果你真的不愿意成为,

something substantial with me,

我最重要的人,

then why do you give me more?

那为什么还要来引诱我,

Babe I know you want it,

宝贝   我知道你想要我,

Say that you want me every day,

说你每天都渴望我,

that you want me every way,

无论如何都想要我,使我疯狂在,

super psycho love,

这极度病态的爱里,

Aim, pull the trigger,Damn, if you wanna let me go,

该死   如果你真的想让我走,

baby please just let me know,

亲爱的   你就尽管开口告诉我,

you're not gonna get away with,

我不会让你这么轻易地逃脱。

评论(3)

热度(8)