这里是一只🕊️

Closer

这个套超蝙也太带感了吧…【突然兴奋

help me the only thing that works for me,

帮帮我,只有一件事可以拯救我,

you can have my isolation.you can have the hate that it brings,

你可以拥有我的孤寂,你可以拥有孤寂带来的仇恨,

you can have my absence of faith.you can have my everything,

你可以拥有我的信仰真空,你可以拥有我的全部,

you get me closer to God,

你让我更接近神,

you are the reason i stay alive,

你是我活下去的原因。 

评论

热度(24)